کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    انواع عایق های استخری رطوبتی در سراسر کشور : عایق رطوبتی نانو استخر یکی از انواع مختلف این محصول است این نوع عایق وظیفه عایق کاری و آب بندی استخر را برعهده دارند و از انواع مختلفی تشکیل شده است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم، یکی از ویژگی های مثبت این نوع عایق این است که می توان در هر مرحله از ساخت استخر از آن استفاده کرد. در بسیاری از عایق بندی استخر با این حال که عایقهای مختلف استفاده شده کیفیت بالایی داشته ولی چون که استفاده صحیح و دقت کافی در کار نشده نتیجه مطلوب برای کارفرما به همراه نداشته است پس بنابراین باید برای اجرای عایق بندی استخر، شرایط محیطی، شناخت سازه هیدرولیکی و چگونگی استفاده از متریال مورد نیاز باید مورد توجه واقع شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    27 بهمن 1401 - 11:5
    بازدید : 81

    اجرای فوم عایق آکوستیک شانه تخم مرغی  : عایق صوتی با ساختار شانه تخم مرغی شش وجهی که بر روی دیوار، سقف، اتاقک و باکس ها نصب می شود. قدرت جذب این عایق از همه موارد بیشتر است. علت این موضوع را می توان به سلول های بسته و ساختار شش وجهی آن نسبت داد. این ساختارها برای جذب انواع صدا ها با فرکانس بالا به خوبی عمل کرده و یک سد محکم در برابر آنها ایجاد می کند. فوم های تخم مرغی به طور گسترده در عایق سازی درب استودیوها، سینماها، سالن ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. وزن فوم شانه تخم مرغی بسیار پایین است و این موضوع یک مزیت در نصب آن محسوب می شود. به همین علت حمل و نقل و نصب آن به سهولت و سادگی انجام می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 بهمن 1401 - 11:48
    بازدید : 73

    نحوه عایق بندی استخر کشاورزی با بتن : استخرهای کشاورزی عمدتا از بتن بوجود می آیند. استفاده از ملات در استخر ممکن است کار دشواری باشد، اما این کار سبب افزایش طول عمر استخر آب شما می شود. به منظور آب بندی استخرهای کشاورزی می توانید در ملات مورد استفاده در ساخت استخر، از مواد روان کننده یا عایق کننده مانند واترپروف مایع یا واترپروف پودری استفاده کنید. در ساخت ملات بهتر است از نسبت 4-1 سیمان و ماسه پرتلند استفاده نمایید. قبل از استفاده ملات در داخل استخر، باید خاک آن را به وسیله الیاف های مخصوص، روکش های پلاستیکی یا موادی مشابه این ها بپوشانید تا سطحی پایدار بوجود آید و سیمان به راحتی به آن بچسبد. پس از اجرای ملات کف استخر، برای لایه رویی و نهایی می توانید از ایزوگام یا قیر استفاده نمایید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 بهمن 1401 - 14:41
    بازدید : 72

    عایق کاری رطوبتی و آب بندی سطح ایزوگام در کرج : نوعی عایق رطوبتی است که از رزین آکرلیکی و مواد پلیمری و الاستومری پایه آب فرموله شده و عایقی سبک ،محکم و با قابلیت الاستیکی و نشکن برای عایق کاری انواع سطوح سیمانی ،آجری،سفال،سطوح فلزی،سقف های قیر و ایزوگام شده می باشداین محصول از مزیت بسیار عالی برخوردار هستند و قابل راه رفتن و مقاوم در برابر سایش هست این عایق به صورت سرد و با قلمو یا غلطک اجرا میشود اجرای این عایق بسیار ساده است وسطحی را مثل قیرگونی ایجاد می کند با این تفاوت که عایق سفید  در گرما شل نمی شود و در سرما ترک نمی خورد و با قرار دادن اجسامی مثل میز و صندلی سوراخ نمی شود و بهترین جایگزین برای ایزوگام و قیرگونی و آسفالت می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    24 بهمن 1401 - 9:52
    بازدید : 65

    تولید قیر پوششی آماده طبیعی و معدنی در کرج : قیر ماده ای سیاه رنگ است و از نفت و تشکیل شده است به انواع متعددی دارد مانند قیر طبیعی معدنی خالص محلول و نفتی .کشور ما یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان و تولیدکنندگان قیر طبیعی می باشد. قیر طبیعی از رسوب مواد معدنی که در سنگهای غیره وجود دارد تشکیل می‌ شود. این محصول در صنایع مختلفی مانند ساختمان سازی و راه سازی کاربرد دارد. ترکیبات قیر طبیعی باعث شده تا این محصول خاصیت ضد فرسایشی داشته باشد و برای روکش آسفالت جاده‌ ها استفاده شود و باعث عمر مفید آن باشد. برای استخراج قیر طبیعی و قیر معدنی از تجهیزات بسیاری استفاده می‌ شود زیرا خارج کردن آن از معدن کار بسیار سخت و دشواری است برای مصرف و استفاده کردن قیر آماده طبیعی آن را با روغن سبک رقیق می کنند .این ماده به دلیل ترکیبات شیمیایی حالت چگالی و گرانروی دارد و مولکول های آسفالتین در آن به وفور یافت می‌ شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    23 بهمن 1401 - 10:38
    بازدید : 74

    قیمت عایق های رطوبتی ساختمانی در مهرشهر : عایق‌ها موادی هستند که برای جلوگیری از انتقال گرما یا صدا از یک منطقه به منطقه دیگر طراحی شده‌اند. عایق‌ها معمولاً برای حفظ گرما و یا صدا در داخل یا خارج از خانه یا محدود کردن آن به بخش‌های خاصی از خانه استفاده می‌شود. عایق‌ها می‌توانند به روش‌های مختلف کار کنند، اما معمولاً در ساختار آن‌ها از موادی استفاده می‌شود که از میلیون‌ها محفظه کوچک هوا تشکیل شده‌اند. هوای ساکن در میان عایق‌های ساختمانی عملکرد بسیار خوبی دارد و هوای محبوس شده همان چیزی است که به اکثر انواع عایق‌ها مقاومت حرارتی بالایی بخشیده است. به طور کلی باید بگوییم که عایق‌های ساختمانی در دسته‌بندی‌های متفاوتی قابل تقسیم هستند. برای مثال انواع عایق‌های ساختمانی از نظر عملکرد شامل عایق صوتی، عایق حرارتی و هم‌چنین عایق رطوبتی می‌شوند. اما اگر بخواهیم عایق‌کاری ساختمان را از نظر جنس تقسیم‌بندی کنیم باید به عایق پلیمری با مواد مصنوعی و همین‌طور عایق معدنی با مواد طبیعی اشاره کنیم.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 بهمن 1401 - 12:24
    بازدید : 63

    هزینه اجرای رنگ اپوکسی برای پشت بام : اپوکسی پشت‌ بام اجرایی توسط اکیپ ویرا اپوکسی کاملا عایق رطوبت می باشد و هرگز اجازه نفوذ آب به سطح زیرین را نمی‌دهد. این محصول چسبندگی بسیار بالایی به انواع سطوح اعم از فلزی، سیمانی، موزاییکی و… دارد. همچنین این کفپوش اپوکسی روی ایزوگام هم قابل اجراست. این عایق در برابر بارش برف و باران و تغییرات دمایی دوام فوق‌ العاده‌ای دارد و در برابر اشعه خورشید نیز مقاوم می باشد. اپوکسی برای پشت بام همچنین خاصیت انعطاف پذیری سریع پس از خشک شدن دارد و در اثر انبساط و انقباض و یا نشت سازه هرگز ترک نمی خورد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 بهمن 1401 - 13:19
    بازدید : 186

    آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب با مواد نانو : اجرای آب بندی سرویس بهداشتی حمام و توالت و تعمیرات آب بندی و بندکشی کف سرامیک و کاشی حمام و توالت و آشپزخانه و بندکش ی کاشی و سرامیک استخر سونا و جکوزی با ملات آب بندی در تهران و کرج و همچنین اجرای بازسازی حمام و توالت ، تبدیل کاسه توالت ایرانی به فرنگی و عایق کاری کف حمام و توالت ، استخر و جکوزی به دلیل در معرض بودن دائمی با آب و رطوبت، نیاز به آب بندی و عایق بندی کف و دیوارها در این مکان ها برای جلوگیری از نفوذ آب به طبقات ساختمان بسیار ضروری است و در اثر سهل انگاری به قضیه آب بندی سرویس حمام و توالت و حیاط خلوت باعث مشکلات زیادی برای ساکنان ساختمان و سازه ساختمان می شود .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    13 بهمن 1401 - 12:18
    بازدید : 79

    اجرای عایق صوتی لوله های فاضلاب ساختمانی : استفاده از عایق صوتی در آپارتمان هایی که دیوار به دیوار یکدیگر ساخته می شوند، لازم و ضروری بوده و برای جلوگیری از انتقال صدا باید مورد استفاده قرار گیرد. برای اجرای عایق صوتی لوله های فاضلاب بهتر است این کار را در زمان ساخت بنا به انجام برسانیم. چرا که بعد از اتمام کار دسترسی به لوله ها و انجام عایق صوتی لوله های فاضلاب به سختی صورت می گیرد. برای افزایش فشار آب در ساختمان ها و رسیدن آب به طبقات بالاتر باید آب با فشار وارد لوله ها گردد و این امر به کمک هوا صورت می گیرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    13 بهمن 1401 - 10:45
    بازدید : 83

    فروش عایق های جدید نانو درزبندی ترک بام : عایق بندی پشت بام، یکی از رایج ترین نوع آب بندی ها در صنعت ساختمان است که به صورت رایج با عایق های پایه قیر صورت می گیرد. قیرگونی و ایزوگام از رایج ترین این عایق ها هستند که برای آب بندی سطح پشت بام از آنها استفاده می شود. همانگونه که با پیشرفت فناوری ایزوگام جانشین قیرگونی شد؛ امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی، عایق های جدید و عمدتاً پلیمری با رفع نقص های ایزوگام، در حال جانشینی با ایزوگام هستند.  انتخاب عایق مناسب برای پشت بام یکی از کلیدی ترین مراحل عایق بندی پشت بام است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 بهمن 1401 - 8:58
    بازدید : 62

     استفاده از ماستیک جهت آب بندی گاتر شیروانی : یکی از روش های تعمیر شیروانی و لکه گیری شیروانی هایی که خراب شدند استفاده از چسب قیری ماستیک می باشد. ترمیم شیروانی به کمک چسب ماستیک یک راه ساده است که بدون نیاز به ایزوگام کردن نیز می توان آن را انجام داد. چسب های ماستیک امروزه در ترمیم خرابی شیروانی کاربرد فراوانی دارند. خرابی شیروانی ها موجب نفوذ آب به داخل دیواره ها و سقف می شود و یکی از راه های عبور رطوبت و نم از همین درزها وشکاف ها می باشد. استفاده از چسب ماستیک بخوبی درزها را پر کرده و سبب جلوگیری از نفوذ آب می شود.انواع مختلف این چسب ها شامل: ماستکی قیر گرم، ماستیک قیر سرد، ماستیک پلی یورتان، ماستیک پلی سولفید و… می باشد.قبل از استفاده از چسب ماستیک ایزوگام را بخوبی تمیز کنید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 بهمن 1401 - 12:59
    بازدید : 74

    بهترین عایق مواد عایق کاری و آب بندی استخر : استفاده از مواد نانو و چسب های بتن جهت آب بندی باید با مشخصات فنی و دستورالعمل های اجرایی دقیق همراه باشد. با توجه به سطح صاف و صیقلی بتن استفاده از مواد به صورت لایه ای که در ضخامت های مختلف ایجاد میشود در گذر زمان به دلیل عدم ضریب الاستیته بالا و یکسان ترک خورده و از سطح بتن جدا می شود. این مواد اغلب  با ترکیبات معدنی مثل پودر سنگ و سیمان و ایجاد لایه با ماله بری سطح بتن اعمال می شود . آب بندی و عایق کاری استخر و یافتن بهترین راه برای این کار، یکی از مهم ترین گام ها در ساختن استخر است . آب بندی استخر با توجه به نوع کاربری و ساخت آن ها متفاوت است و مواد و روش های گوناگونی برای عایق کاری استخر های شنا،کشاورزی ،بتنی و بلوکی و …وجود دارد. بهتر است از مواد عایق کاری استاندارد استفاده کنیم تا در آینده به درد سر نیفتیم. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 بهمن 1401 - 8:25
    بازدید : 71

    فروش انواع متریال عایق صدا در ساختمان ها : متداول ترین تکنیک عایق صدا برای کف اتاق، شناور کردن آن است؛ یعنی بین کف اتاق و زمین فاصله ایجاد کنیم. باید قبل از دیوار و سقف سراغ کف اتاق بروید. فرقی ندارد که در خانه ویلایی زندگی یا در طبقه همکف ساختمان یا در طبقه چندم آن، خلاصه باید این کار را انجام دهید. شما می توانید کف اتاق را خراب و از نو یک کف شناور درست کنید؛ این کار به شما کمک می کند اما به خاطر هزینه بالا و دستکاری محیط شاید به صرفه نباشد. راهکار دیگر اضافه کردن یک کف کاذب به اتاق است. عایق صدا استدیو در واقع یک سری مواد را در کف اتاق تعبیه می کنید و بعد از شاسی کشی، لایه دیگری که همان کف کاذب است را روی آن قرار می گیرد. این روش برای کف و سطوح عمودی مثل دیوارها و حتی سقف اتاق استفاده می شود. این عایق صدا اصولا بین دو لایه دیوار گچی قرار گرفته تا شدت انتقال صدا را به کمترین حد برساند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 بهمن 1401 - 11:31
    بازدید : 60
    کارایی پوشش محافظتی پایه قیری در ساختمان سازی : عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی ، مایعی ویسکوز بصورت امولسیون است که بصورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می شود . وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن می باشد . در اصل بهترین عایق برای مقاطع بتنی مانند فونداسیون که بخشی از آنها در خاک مدفون خواهند شد ، استفاده از عایق امولسیونی می باشد . عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی چسبندگی ایده آلی به سطوح دارد و پس از خشک شدن نیز دارای الاستیسیته زیاد می باشد . محافظت از سطوح بتنی و فلزی در برابر یون های مخرب موجود در خاک برای فونداسیون ها ، دیوارهای حائل ، زیر زمین ها ، تونل ها و ... باید انجام شود که به راحتی توسط عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی قابل اجرا می باشد .
    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 بهمن 1401 - 14:57
    بازدید : 73

    انواع قیرهای مورد استفاده برای عایق کاری : برای مقایسه قیر گونی یا ایزوگام می‌توان به میزان استفاده از آن‌ها در ساخت و ساز اشاره کرد. از قیرگونی کمتر از ایزوگام استفاده می‌شود، به ویژه در پوشش سقف‌ها برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، بیشتر از ایزوگام استفاده می‌شود. در برخی از ساختمان‌ها از قیرگونی و آسفالت، چوب و سایر انواع تخته‌کوبی برای کف‌پوش استفاده می‌شود. گاهی از ترکیب قیرگونی با ماسه استفاده می‌گردد زیرا قیرگونی به تنهایی در برابر باد و خورشید مقاوم نیست. ماده‌ای چسبنده به رنگ سياه مايل به قهوه‌ای است كه از هيدروكربن‌های آلی با تركيبات پيچيده شيميایی ساخته شده است. قیرهای مورد استفاده در عایق کاری، قیر خالص هستند که در فرآیند پالایش نفت خام تولید می شوند و معمولا در بشکه های 170 تا 200 کیلویی به فروش می رسند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    2 بهمن 1401 - 15:26
    بازدید : 79

    هزینه اجرای عایق های نانو در سطوح مختلف : عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیرگونی انجام می‌گرفت ولی به تدریج و با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های بی‌شمارشان، روش‌های سنتی کم کم جای خود را به روش‌های جدید و نوین دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحله‌ی پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه‌ای از عایق رطوبتی به نام ‌‌‌‌‌‌‌‌ایزوگام انجام می‌گیرد. ایزوگام پوشش مقاومی از جنس قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیرین خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام به‌طور میانگین ۱۰ سال است و به زبان ساده پدیده‌ایست صنعتی و متکی به دانش که هدف اصلی آن ایمن‌سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبتی‌ست که از برف، باران و غیره پیش‌ خواهد آمد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    1 بهمن 1401 - 9:42
    بازدید : 66

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2